Loading...

.تجربه سرآغاز زندگی است

  • ورود
  • عضویت
  • فراموشی رمز عبور

ورود از طریق شبکه های اجتماعی

با ثبت نام در سایت شما قوانین سایت را پذیرفته اید
جهت بازیابی رمز عبور لطفا آدرس پست الکترونیک خود را وارد کنید
02186021425
جستجو
  • عضویت / ورود
  • لیست دوره ها



اخبار و مقالات

  1. صفحه نخست
  2. اخبار و مقالات
فیلتر
6 مطلب مرتبط موجود است
نتیجه جستجو برای : عبارت مورد جستجو ...

دوره DBA یکساله دانشگاه تهران چیست؟

دوره DBA یکساله دانشگاه تهران چیست؟

دوره MBA چیست؟

دوره MBA چیست؟

استراتژی کسب و کار بر اساس تنوع محصول یا تمرکز بر محصول

تقریباً همه ما بیننده مسابقات المپیک بوده و هستیم. رقابت های ورزشی که هر چهار سال یکبار به میزبانی یکی از کشورهای جهان و با شرکت همه کشورها برگزار می شود. هزاران ورزشکار در آن شرکت دارند و میلیون ها نفر از سراسر جهان تماشاگر این رویداد بین المللی هستند.

مزیت های داشتن یک برنامه بازاریابی یا مارکتینگ پلن چیست؟

شرکت هایی که در بازاریابی موفق و پیشتاز هستند، همیشه اقدامات خود را با یک طرح بازاریابی شروع می کنند. شرکت های بزرگ مارکتینگ پلن هایی با صدها صفحه دارند و کسب و کارهای کوچ باید حداقل یک برنامه بازاریابی ده صفحه ای ساخته باشند.

استرس شغلی و مدیریت آن

کار جنبه ای از زندگی است که صرف نظر از منابع مالی برخی از نیاز های اساسی آدمی نظیر تحرک روانی و بدنی، نیاز های اجتماعی و احساسات خود ارزشمندی را ارضاء می کند. با وجود این کار می‌تواند منبع فشار روانی نیز باشد. در دهه اخیر موضوع استرس و آثار آن در سازمانها مورد توجه بسیار واقع گردیده است. با وجود این که استرس مثبت نیز وجود دارد و نباید به استرس به عنوان یک پدیده منفی نگریست، زمانی که از استرس صحبت می شود بیشتر به عوارض و جنبه های منفی آن توجه می‌شود. به هر حال استرس اثرات فراوانی بر عملکرد و فعالیت های اعضای سازمان دارد. مدیران، کارکنان و ارباب رجوع سازمان تحت تاثیر فشارهای عصبی دچار حالات روانی خاصی می‌شوند و دست به اعمالی می زنند که مستقیما در فعالیت ها و بازدهی سازمان منعکس می‌گردد. فشارهای عصبی علاوه بر تاثیرات روانی تاثیرات جسمانی نیز دارند. استرس های شدید باعث تزلزل در اهداف و راه های نیل به آن می‌شوند. در این مقاله قصد داریم استرس شغلی را تعریف، عوامل ایجاد کننده آن را شناسایی و راه‌های مدیریت آن را بیان کنیم.

تأخیر پرسنل در سازمانها و نحوه مواجهه صحیح و مناسب یک مدیر با آن

کارفرمایان انتظار دارند که کارمندان به موقع در محل کار خود حاضر شوند. آنها همچنین بر روی لحن و ادبیات پرسنل با خود، تعهد کاری، خلاقیت پرسنل و نیز عرفی بودن درخواست آنها حساسیت ویژه ای دارند. مباحث مختلفی در مدیریت رفتار سازمانی مطرح شده است که به بسیاری از این موارد پرداخته و سعی دارد روش و نوع برخورد با پرسنل مثل نحوه مواجهه نسبت به تاخیر پرسنل و کارمندان را تشریح میکند.

  • دسته بندی
  • استراتژی
  • کارآفرینی
  • مالی
  • منابع انسانی

دنبال کنید!

با ما در ارتباط باشید

همراه شو

عضویت در خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل را وارد کنید

ارتبـــاط با ما

همراه با تهران آکادمی

بلاگ آموزشی
سوالات متداول
حریم خصوصی

خدمات ما

دوره‌های نیمه‌حضوری MBA
دوره‌های نیمه‌حضوری DBA
پیش‌ثبت‌نام

بیشتر بدانید

درباره ما
قوانین و مقررات
تماس با ما

آدرس دانشگاه

بزرگراه شهید چمران ـ خیابان جلال آل احمد ـ مقابل کوی نصر ـ خیابان کاردان
صندوق پستی : ۱۴۱۵۵-۶۴۵۶
کد پستی : ۱۴۴۵۹۸۳۸۶۱
TVF | کلیه حقوق این سایت متعلق به وبسایت تی وی اف می باشد