دیجیتال مارکتینگ

مدیریت طی پنج سال گذشته، تحولات زیادی در فضای دیجیتال رخ داد که رشد و شکست کسب و کارهای زیادی را موجب شد.

در حال حاضر بیش از پیش میدانیم که فناوری اطلاعات، شبکه های اجتماعی و ... مواردی نیستند که از کنار آن عبور کنیم. بی توجهی و عدم وجود استراتژی بهره گیری حداکثری از فضای دیجیتال در بسیاری از کسب و کارها سبب شکست کل کسب و کار خواهد شد.

فناوری اطلاعات در حوزه های مختلف مدیریت ورود کرده است. ارتباط ایجاد شده میان فناوری اطلاعات و حوزه های مختلف مدیریت به نحوی است که در عمل هیچ بخش مدیریتی وجود ندارد که بتواند بدون IT به کار خود ادامه دهد.

با این پیش فرض، آنچه بیش از همه بخش های مدیریت، در حال استفاده از فناوری اطلاعات است، بازاریابی است.

بازاریابی امروزه ابزارهای قدرتمندی برای مطالعه و تحقیقات بازار، تبلیغات، ریتارگتینگ و ... در اختیار دارد که فناوری های دیجیتال در اختیار گذاشته است.

دیجیتال مارکتینگ اشاره به همین پیوند مدیریت بازاریابی و فناوری اطلاعات دارد. مدیریت بازاریابی تلاش دارد تا هرچه بیشتر از این فناوری ها در راستای تحقق اهداف خود بهره ببرد.

12000000 ریال
مدرس دوره

آرش بهجو

آرش بهجو فارغ‌التحصیل رشته MBA و DBA دانشگاه تهران با تخصص مدیریت بازاریابی است
سرفصل دروس
دیجیتال مارکتینگ
14:40:00
جلسه ۱
21:00:00
جلسه ۲
20:54:00
جلسه سوم
15:51:00
جلسه چهارم
13:00:00
جلسه پنجم
15:38:00
جلسه ششم
13:25:00
جلسه هفتم
17:17:00
جلسه هشتم
19:19:00
جلسه نهم
15:52:00
جلسه دهم
12:32:00
جلسه یازدهم
12:06:00
جلسه دوازدهم
21:16:00
جلسه سیزدهم
16:02:00
جلسه چهاردهم
14:58:00
جلسه پانزدهم
14:40:00
جلسه شانزدهم
15:31:00
جلسه هفدهم
15:21:00
جلسه هجدهم
12:21:00
جلسه نوزدهم
20:09:00
جلسه بیستم
15:32:00
جلسه بیست و یکم
14:14:00
جلسه بیست و دوم
10:53:00
جلسه بیست و سوم

دنبال کنید!

با ما در ارتباط باشید

همراه شو

عضویت در خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل را وارد کنید

ارتبـــاط با ما

تمامی حقوق این سایت محفوظ است.