برندسازی شخصی

چرا مهم است که برند، «هویت» داشته بـاشد؟

  1. زیـرا در عصر «اقتـصاد وقت» و «اقـتصاد تـوجه» هستیم؛ یعنی «مخاطبان»، انتخابهای «زیاد» و وقت «اندک» دارند. «مخاطبان» زمانی یک «پدیده» یا «مفهوم» را سریعتر، بهتر و بیشتر می پذیرند و به «درون» خود راه می دهند که بتوانند با آن ارتباط ذهنی و قلبی برقرار کنند.
  2. «مخاطبان» با افراد، المانها یا مفاهیم اطراف خود ارتباط برقرار نمی کنند، بلکه با «هویت» و «شخصیت» آنها ارتباط برقرار می کنند و «برند» هم از این قاعده مستثنا نیست.
  3. عصر «چه چیزی» سپـری شده؛ ما در عصر «چه کسی» هستـیم.
10000000 ریال
بنیانگذار مدل انحصاری ((نانیک)) در تدوین کمپین های 360 درجه یکپارچه برند آفرینی(Branding I-Campaign
سرفصل دروس

دنبال کنید!

با ما در ارتباط باشید

همراه شو

عضویت در خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل را وارد کنید

ارتبـــاط با ما

تمامی حقوق این سایت محفوظ است.